Ylläpitopalvelu sisältää teknisen tukemme lisäksi laitteiden etähallintaratkaisun sekä päivittyvän laite- ja huoltorekisterin. Käyttäjä pääsee itse hallinnoimaan laitekantaansa ja tarvittaessa tukeutumaan asiantuntijoidemme etäneuvontaan.
Etähallintapalvelumme mahdollistaa on-line tuen liikkuville yksiköille paikasta riippumatta.
Huolto -ja laiterekisterin avulla on helppoa seurata omien laitteiden huoltotilannetta, suorittaa inventointeja sekä yksilöidä laitteet toimipisteittäin tai ajoneuvokohtaisesti. Ajansäästö esimerkiksi inventaariossa on merkittävä ja laitteiden tilanne tiedetään koko ajan.
Ylläpitopalveluun voidaan liittää myös huoltolaajennus, jolloin vastaamme myös laitteen fyysisestä korjauksesta vikatilanteissa.
Palvelun laskutus tapahtuu kuukausipohjaisesti kvartaaleittain, joten laitteiden ylläpidon ja huollon muuttuvat kustannukset ovat helposti budjetoitavissa.
Mikäli asiakas hankkii laitteet leasing-rahoituksella, voidaan ylläpito ja huoltosopimus laatia esimerkiksi 36kk periodille ja näin kaikki kustannukset on yhdistetty kuukausierään.